Bondia - Diari digital d'Andorra

Política

Carregant dades, esperi si us plau...
152664_whatsapp_image_2020-12-01_at_18.51.56
dt., 01/12/2020

Vilarrubla afirma que la bretxa digital és quasi nul·la a Andorra al consell directiu de l'OEI

Agències / Foto: SFGA
La ministra d'Educació i Ensenyament Superior, Ester Vilarrubla, ha participat aquest dimarts a la tarda en el 78è consell directiu de l'Organització d'Estats Iberoamericans per a l'Educació, la Ciència i la Cultura (OEI), que s'ha celebrat de forma telemàtica sota l'organització de la República Dominicana i amb la participació dels diferents països membres.
carine_montaner_0
dt., 01/12/2020

Montaner demana pel conveni col·lectiu del SAAS i per l'optimització del transport sanitari

Redacció/Foto: Terceravia+UL+Independents
La consellera general del grup parlamentari Terceravia+Unió Laurediana+Independents, Carine Montaner, ha entrat a Sindicatura una pregunta perquè el Govern respongui per escrit en què demana a l’executiu si té previst elaborar el conveni col·lectiu del Servei Andorrà d'Atenció Sanitària (SAAS) amb els seus treballadors i quin serà el cronograma de treball.
p._10.1_judith_pallares_-_facundo_santana
dt., 01/12/2020

La modificació de la llei permetrà la prejubilació als funcionaris del cos general

M. S. / Foto: Facundo Santana
“Pensem dissenyar un escenari on s’aprimi l’entrada i s’obri la sortida a través de prejubilacions.” D’aquesta manera va respondre la ministra de Funció Pública i Simplificació de l’Administració, Judith Pallarés, a una pregunta de la consellera general demòcrata Sandra Codina sobre si els canvis que comportarà la transformació digital de l’Administració suposaran també una disminució del personal públic.
152638_exteriors3
dl., 30/11/2020

Ubach diu que a principis de gener es decidirà si la cimera iberoamericana és presencial o telemàtica

Agències / Foto: M.F.
A principis del mes de gener es decidirà si la Cimera de caps d'estat i de govern que Andorra ha d'acollir el mes d'abril de l'any que ve es fa de manera telemàtica o presencial. Així ho ha posat en relleu la ministra d'Afers Exteriors, Maria Ubach, que ha pres part aquest dilluns en la reunió extraordinària de ministres iberoamericans de relacions exteriors que Andorra ha acollit de manera telemàtica.
jover_6_0
dl., 30/11/2020

L'FMI destaca que pot ser interessant per a Andorra demanar ajuts tècnics

Redacció/Foto: SFGA
El ministre de Finances, Eric Jover, s’ha reunit aquest dilluns telemàticament amb el director de la circumscripció belgo-holandesa del Fons Monetari Internacional (FMI), Paul Hilbers, segons ha informat l'executiu que ha precisat que en la reunió també hi ha pres part el secretari d’Estat d’Afers Financers Internacionals, Marc Ballestà.