dj., 24/10/2019
El PS demana a Govern que rebaixi les tarifes de FEDA i Andorra Telecom
M.S. / Foto: Jonathan Gil
<p>El Partit Socialdemòcrata considera que en un moment com l’actual “amb el problema de l’habitatge i els problemes seriosos de poder adquisitiu de les famílies” és necessària una rebaixa “substancial” de les tarifes de FEDA i Andorra Telecom, com a mínim d’aquelles més bàsiques.</p>