dl., 25/11/2019
Ordenament signa els convenis amb FEDA, Nord Andorrà i Mútua Elèctrica per aprofitar l’energia generada pels Arbres de vent
Agències / Foto: M.F.
<p>El ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, ha signat aquest dilluns al matí tres convenis amb les diferents empreses d’electricitat que embrancaran a la seva xarxa els nous Arbres de vent. El conveni estipula la posada en servei, manteniment i explotació de les noves instal·lacions així com l’aprofitament de l’energia generada.</p>