Gerard Alís: “A les comunals volem consolidar i millorar els resultats de les generals”
El primer secretari del Partit Socialdemòcrata, Gerard Alís, explica que la formació ja treballa de cara al repte més immediat, que són les eleccions comunals del 15 de desembre, uns comicis on el PS vol aprofitar l’embranzida dels resultats obtinguts a les generals i incrementar la presència als consells de comú. Alís confirma que on es pugui el PS “anirà sol” i on no, es buscarà candidatures transversals.
- Llegir més sobre Gerard Alís: “A les comunals volem consolidar i millorar els resultats de les generals”
- Afegeix un nou comentari















