Diari digital d'Andorra Bondia

Les trucades d'informació telefònica d'Andorra Telecom es redueixen un 8,5% el 2010


Escrit per: 
Agències/Foto: Andorra Telecom

Els serveis d'informació telefònica nacional i internacional funcionen correctament, segons han informat des d'Andorra Telecom, atenent un 98% de les demandes i un 96% d'aquestes amb menys de mig minut d'espera. Tot i que el director general d'Andorra Telecom, Jaume Salvat, assegura que s'ofereix un bon servei, també apunta que hi ha la intenció de millorar-lo amb noves funcionalitats.

Durant l'any 2010 hi ha hagut un descens de les trucades als telèfons d'informació 111 i 119, que van rebre un total de 709.860 trucades. Tal com apunten des d'Andorra Telecom, això suposa una mitjana de 59.155 trucades al mes i gairebé 2.000 diàries. Tot i que les xifres indiquen un descens respecte de l'any passat, els resultats són elevats, i Salvat considera que el servei que s'ofereix és molt correcte.

El director general d'Andorra Telecom, Jaume Salvat, ha manifestat que l'oferta que es dóna als usuaris és molt positiva, ja que va més enllà del que es pot demanar a un operador més gran perquè respon a demandes concretes com poden ser el telèfon de 'cal no sé qui o de la botiga del costat de no sé on', que són sol·licituds que qualsevol altre operador no podria donar, però gràcies a la mida reduïda del Principat, es pot fer. Aquest servei està en funcionament els 365 dies de l'any, de les set del matí a les 24 hores.

De les trucades rebudes el 98% es responen, i de fet, segons apunten des de la parapública, el 96% d'aquestes s'atenen amb un temps d'espera inferior als 30 segons. Tenint en compte que el funcionament és correcte, les millores que es volen introduir en un futur, van encaminades a oferir noves funcionalitats, com per exemple que quan l'usuari fa una demanda pugui rebre un missatge de text amb el número que busca per no haver d'apuntar-lo si es troba en un lloc on no ho pot fer.

No es només en aquest punt que Andorra Telecom té intenció de millorar els serveis, sinó que en general, Jaume Salvat apunta que els avenços i modificacions tècniques que hi havia pendents ja s'han fet i que per tant el que cal ara és oferir nous serveis i personalitzar més les ofertes cap als clients. És per aquest motiu que també es plategen comercialitzar complements per als forfets mobiland que van treure al mercat fa pocs mesos. Així, el que volen aconseguir és adaptar-se millor a les necessitats de cada usuari, amb abonaments de missatges de text, trucades internacionals, o d'altres que puguin anar estudiant de cara a un futur.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte